Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji Spletne trgovine Čokoladni atelje Dobnik so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S Spletno trgovino Čokoladni atelje Dobnik(v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Čokoladni atelje Dobnik d.o.o.(v nadaljevanju »ponudnik«)
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
- d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
- f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- g) način plačila in dostave,
- h) časovno veljavnost ponudbe,
- i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Artikli ponujeni preko spletne trgovine Čokoladnega ateljeja Dobnik so del ponudbe oziroma proizvodnega programa podjetja Čokoladni atelje Dobnik d.o.o.
Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu
- po povzetju ob dostavi
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Maestro)
- preko Paypal sistema
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Promocijska koda
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Kako uporabim promocijsko kodo?
Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišeš v 3. koraku spletnega nakupa. Po kliku na Vnesi promocijsko kodo se vrstico nižje odpre okence, v katerega vpišeš trenutno veljavno promocijsko kodo. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.
Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov info@cokoladniatelje.si z jasnim naslovom sporočila STORNACIJA.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik ima zaradi lastne proizvodnje ponavadi vse artikle na zalogi. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba slučajno daljša kot 3 delovne dni in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@cokoladniatelje.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža (npr. škatla bonboniere, ovoj čokolade) sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrnitii tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).
Zaradi izredne občutljivosti naših izdelkov, tako vsebine kot embalaže, priporočamo, da v primeru odstopa od pogodbe, to storite nemudoma. Naši izdelki so zaradi svoje narave zelo občutljivi na nepravilno skladiščenje, tako da se lahko zgodi, da je izdelek zaradi nepravilnega skladiščenja uničen (praske na škatlah, vidne spremembe čokolade itd.)
Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Garancija kakovosti
Vsi izdelki Čokoladnega ateljeja Dobnik so narejeni z vso skrbnostjo ter iz najboljših sestavin. Trudimo se, da vas bomo z našimi izdelki navdušili, tako z okusom kot obliko.
Če z našimi izdelki niste zadovoljni oziroma menite, da niso takšni, kot ste pričakovali, vas prosimo, da nam jih pošljete nazaj na naslov Čokoladni atelje Dobnik, Šlandrov trg 1, 3310 Žalec, ponudnik pa vam bo vrnil kupnino. Ob vračilu je nujno navesti razloge za vračilo ter vse podatke, ki jih ponudnik potrebuje za uspešno vračilo kupnine (kontaktni podatki, TRR račun)
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku
Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje naslednji delovni dan po naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 5 delovnih dni po prejemu naročila,
Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.
Ponudnik si pridržuje pravico, da odstopi od pogodbe in izdelkov ne pošlje, v primeru da so temperature ozračja takšne (najvišja dnevna temperatura presega 25 stopinj Celzija), da bi bila ogrožena kvaliteta dostavljenega blaga. O tem bo ponudnik obvestil kupca.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.
Strošek dostave je naslednji in je odvisen od vrednosti naročenih izdelkov (cena vsebuje DDV):
Vrednost izdelkov |
Strošek dostave |
---|---|
0,10 – 10,00 EUR | 4,00 EUR |
10,01 – 20,00 EUR | 3,00 EUR |
20,01 – 30,00 EUR | 2,00 EUR |
30,01 – 40,00 EUR | 1,00 EUR |
40,01 naprej | 0,00 EUR |
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja/komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika.. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Oebni podatki / politika zasebnosti
V podjetju Čokoladni atelje Dobnik d.o.o. se zavedamo kako pomembna je varnost vaših osebnih podatkov,
Vabimo vas, da si v nadaljevanju preberete kako podjetje Čokoladni atelje Dobnik, d.o.o. ravna z vašimi osebnimi podatki.
Spoznali boste katere osebne podatke zbiramo o vas, na podlagi česa jih zbiramo in za katere namene jih obdelujemo.
Politika zasebnosti Čokoladni atelje Dobnik, d.o.o. je skladna z zakonom Republike Slovenije in Uredbo GDPR.
Zajema:
- kontaktne informacije Čokoladni atelje Dobnik, d.o.o. in kontakt pooblaščene osebe za varstvo podatkov,
- pravne podlage in nameni obdelave osebnih podatkov,
- vrste osebnih podatkov, ki jih zbiramo,
- uporabo piškotkov in sorodnih tehnologij,
- upravljanje nastavitev zasebnosti,
- posredovanje osebnih podatkov,
- roke hrambe osebnih podatkov,
- varstvo osebnih podatkov,
- pravice posameznikov v zvezi z osebnimi podatki, vključno s pravico do pritožbe,
- spremembe politike zasebnosti.
Nameni in uporaba podatkov
Čokoladni atelje Dobnik, d.o.o. zbira, beleži, ureja, shranjuje, posreduje in drugače obdeluje osebne podatke, ki jih imamo o vas za različne namene.
- identifikacije posameznika
- za zagotavljanje podpore uporabnikom
- v primeru nakupa pa z namenom izvedbe naročila (dobava, dostava izdelkov, izdaja računa, reševanje morebitnih zahtevkov kupca (reklamacije, garancije)
- za hrambo zgodovine nakupov
- za izvajanje morebitnih postopkov izterjave ter za lastne računovodske in davčne potrebe
Katere osebne podatke zbiramo?
- osnovne osebne podatke: ime in priimek, datum rojstva, elektronski naslov, naslov prebivališča, naslov za dostavo, telefonska številka in geslo za zagotovitev varnosti in uporabe naših storitev.
- podatke o uporabniškem računu spletne trgovine.
- podatke o nakupu in načinu plačila
- zbiramo tehnične informacije vašega brskalnika, računalnika ali mobilne naprave
Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah, ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Posameznik ima ustavno in zakonsko pravico do varstva svojih podatkov – pravico do samo-odločanja o svoji informacijski zasebnosti in v tem smislu piškotki pomenijo poseg v njegovo zasebnost. Prav zato nova zakonodaja uporabo piškotkov omejuje.
Nova zakonodaja uporabe piškotkov ne prepoveduje, pač pa zaostruje pravila – pod kakšnimi pogoji in kako je piškotke in podobne tehnologije dovoljeno uporabljati. Ključno je, da morajo biti uporabniki spletnih strani s piškotki seznanjeni in da jim mora biti ponujena izbira, ali želijo, da spletna stran na tak način spremlja njihove aktivnosti na spletu.
Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo
Ime piškotka | Namen | Čas piškotka |
---|---|---|
cc_cookie_accept | nakazuje uporabnikovo strinjanje z uporabo piškotkov | Ne poteče |
cookie_test | preverjanje delovanja piškotkov | Ne poteče |
osCsid | vzpostavitev uporabniške seje | Čas trajanja seje |
PAGING_ITEMS_PER_PAGE, SORT_ORDER | izboljšanje funkcionalnosti pogledov | Čas trajanja seje |
AdForm – TPC, GCM, uid | Omogoča analizo prodaje preko različnih kanalov prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov. | Ne poteče |
AdWords – A, AdsUserLocale, I, SAG, aptenv, mid | Omogoča analizo prodaje, statistiko ogleda strani in ponovno targetiranje uporabnikov. | 90 dni |
Facebook – locale, datr, reg_fb_ref, reg_fb_gate | Za povečanje sodelovanja naših uporabnikov preko družbenih omrežij, analizo prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov. | Ne poteče |
Google Analytics – utma | Omogoča statistiko ogledov strani. | 2 leti |
Google Analytics- utmb | Omogoča statistiko glede na čas prihoda uporabnika na stran. | 30 min |
Google Analytics – utmc | Omogoča statistiko glede na čas odhoda uporabnika iz strani. | Ob zaprtju spletnega brskalnika |
Google Analytics – utmz | Omogoča statistiko obiska in prodaje preko različnih kanalov. | 6 mesecev |
Google Analytics – utmv | Omogoča segmentacijo uporabnikov na strani. | 2 leti |
Google Analytics – ga | Statistika ogledov strani in analiza prodaje preko različnih kanalov prodaje. | 6 mesecev |
Google Analytics – cid | Statistika ogledov strani in analiza prodaje preko različnih kanalov prodaje | 6 mesecev |
Nastavitve v uporabniškem računu – upravljanje
- Posodobitve uporabniškega računa. Posameznik je dolžan posredovati točne in popolne podatke. Vaše morebitne spremembe osebnih podatkov v uporabniškem računu spletne trgovine lahko registrirani uporabnik posodobi ali spremeni v nastavitvah uporabniškega računa.
- Zaprtje uporabniškega računa. Če bi radi zaprli vaš uporabniški račun spletne trgovine, lahko to kadarkoli storite s posredovanjem zahteve za zaprtje uporabniškega računa na info@cokoladniatelje.siRačun bo zaprt najkasneje v roku 7 delovnih dni. Nekaterih osebnih podatkov o vas, ki jih obdelujemo na podlagi pogodbe, ne smemo izbrisati, v skladu s predpisi s področja davčnega prava o hrambi izvedbe naročila oziroma rešitve reklamacije ali vrnitve izdelka.
Osebni podatki in njihovo posredovanje
Obvezujemo se, da uporabnikovi podatki ne bodo predani tretji osebi.
- Informacije javnega značaja. Nekatere informacije o vas so tudi javno dostopne, npr. podatki ob objavi komentarja pod izdelkom v spletni trgovini ali komentiranje na socialnih omrežjih.
Varstvo osebnih podatkov
Da bi zagotovili kar največjo varnost vaših osebnih podatkov, uporabljamo več tehničnih in organizacijskih orodij in ukrepov. Prizadevamo si za najvišjo stopnjo varnosti vaših osebnih podatkov a ne moremo zagotoviti 100% varnosti posredovanih osebnih podatkov ter nismo odgovorni za krajo, uničenje, izgubo ali namerno/nenamerno razkritje osebnih podatkov ali informacij.
Pri plačilu s kreditno kartico ali preko sistema PayPal podatke vnašate na spletnih straneh Bankart in PayPal. Po vnosu podatkov in preveritvi podatkov s strani teh podjetij boste preusmerjeni nazaj, kjer se bo naročilo zaključilo.
Spletna trgovina www.cokoladniatelje.si na svojih strežnikih ne hrani nikakršnih podatkov o kreditnih karticah.
Kako dolgo hranimo osebne podatke?
osnovne osebne podatke: ime in priimek, datum rojstva, elektronski naslov, naslov prebivališča, naslov za dostavo, telefonska številka in geslo: trajno oziroma do preklica s strani njegovega imetnika
Temeljne pravice posameznika
V podjetju Čokoladni atelje Dobnik, d.o.o. vedno omogočamo uresničevanje posamenikovih pravic.
- Pravica do seznanitve. Posameznik ima vso pravico, da izve katere podatke o posamezniku zbiramo, za kater namen in kako dolgo, od kod pridobivamo osebne podatke in kdo jih še obdeluje.
- Pravica do izbrisa. Posameznik lahko v vsakem danem trenutku zahteva, da mu podjetje Čokoladni atelje Dobnik, d.o.o. omogoči izbris osebnih podatkov.
- Pravica do popravka. Če posameznik opazi, da so njegovi osebni podatki, ki jih hranimo nepopolni ali napačni, ima pravico zahtevati popravek ali dopolnitev.
- Pravica do omejitve obdelave. Posameznik lahko zahteva, da njegove osebne podatke posebej označimo in jih izvzamemo iz kakršnihkoli obdelav. Omejitev obdelave je časovno omejena in ne trajna kot izbris.
- Pravica do prenosljivosti. Posameznik lahko v vsakem danem trenutku zahteva, da se mu omogoči posredovanje osebnih podatkov posamezniku ali prenese na upravljalca po posameznikovi želji
- Pravica do ugovora.
- Pravica do preklica soglasja. Posameznik lahko v vsakem danem trenutku prekliče svoje soglasje za namen obdelave osebnih podatkov.
V podjetju Čokoladni atelje Dobnik, d.o.o. si pridržujemo pravico do sprememb politike zasebnosti. Vse spremembe bodo objavljene na tej strani.
Upravljalec osebnih podatkov in kontakt
Upravljalec osebnih podatkov je Čokoladni atelje Dobnik, d.o.o., Pongrac 5d, 3302 Griže
Vsa vprašanja zvezi s to Politiko zasebnosti, zaupnosti vaših osebnih podatkov, načinu obdelave ali na vaše zahteve v zvezi z uveljavljanjem pravic v zvezi z osebnimi podatki, lahko naslovite na odgovorno in/ali pooblaščeno osebo za varstvo podatkov pri Čokoladni atelje Dobnik, d.o.o., na naslovu info@cokoladniatelje.si
Za vsa dodatna vprašanuja smo vam na volji na telefonski številki 03/7103106 ali info@cokoladniatelje.si
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@cokoladniatelje.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Želimo vam obilo prijetnih čokoladnih nakupov!